Wednesday 7 September 2016

:: My Weight ::

Assalammualaikum...

Sumber dari google


Hihihihi...emm xtau macam mana nak cite..tapi aku masih lagi dalam situasi berdiet =) aritu ada aku terfikir elok ke kalo aku share kat blog ni..fikir punye fikir aku decide aku nak update every week weight progressive aku ni..bukan ape bile buat macam ni aku mesti kena buat sungguh2 sebab aku akan membayangkan ramai orang akan baca so kena buat sehabis baik (padahal ade ke pun yg menjenguknye ntah hahaha).

So lepas ni aku akan update berat kat sini..errrr actually juz update turun atau naik je..dah pengakhirannye nanti baru aku reveal before and after berat aku...hahahaha (gelak org jahat)

Pada sesiapa yang terbaca ni and kenapa tetibe minah ni gian nak kurus korang boleh tgk POST yang terdahulu =)

SO LET'S CHECK IT OUT THE PROGRESSIVE =) =) =)

Start on 29/8/2016 and will end on 29/10/2016

1st Week : 29/8/2016 - 4/9/2016 ----------> FAILED!!!!!

Hahahahaha....kahkahkahkahkah...hihihihihi gelak guling2....minggu first memang mencabar siot...aku plak gatai nak try masak nasi minyak..pastu bile rase sedap (angkat bakul sendri ye) mula la nak bertambah2 je..plak tu suami pun puji sedap and makan bertambah2..macam sian plak kat die xde org teman makan sekali (alasan..poyo!)

Adoiiii...tanam balik azam utk 2nd week...dalam ati cakap xboleh jadi ni..nanti malu weh dengan blog reader aku (sekali lagi perasan ye ;-) hahaha)

2nd Week : 5/9/2016 - 11/9/2016 ----------> Update: turun 1kg je huhuhu

Muka ade sikit senyum lor....heh heh heh..baru timbang semalam..alhamdulillah...repot kemajuan menunjukkan ada penurunan sebanyak 1KG...apa????!!!! 1KG je???!!!! sabo..sabo..sabo...ari kedua minggu kedua trn 1 kg kire ok la kan kan kan =) target 2kg/week..1st week dah kantoi..so kena pulun kuat lagi ni...ngeh3...(Update: Ayat mmg bermotivasi dan positif sangat ;-b)

Nantikan progressive week ketiga plak ye uols...lek lu...chill dgn kit kat..opsss...no no no no no

3rd Week : 12/9/2016 - 18/9/2016 ----------> Update: Kekal macam 2nd week....

Adoiii ape nak jadi ni..huhu..Masa semakin lama semakin hampir..korang pun mesti dah menyampah kan..ye2 o je aku ni nak diet hahahaha. Takpe aku masih positif masih ada sebulan lagi hahahaha. Takpe la..sama2 kite tengok ye..korang bagi iols semangat ye hahaha ;-b

4th Week : 19/9/2016 - 25/9/2016 ------->

Daaaaa.....

No comments:

Post a Comment