Monday 29 August 2016

::: KURUS OH KURUS :::

Assalammualaikum

Gitu la keluhan dalam hati ini...aduhai badan..bile la nak kurus macam dulu...huhuh..bukan nak kurus sgt2 pun..sekadar rase sedap nak bawak badan ni pun dah kire ok =)

Sumber dari google
Obviously that is not me...emmm belum sampai tahap tu lagi..harap2 xkan sampai mcm tu la..hihi..

Kalo korang nak tau dah macam2 cara diet aku cube...and yg sgt berjaya adalah atkin diet..tapi tapi tapi bile berat dah turun automatik akan ada yg berkata2 "emmm ni blh la makan..berat dah turun..kalo naik balik nnt aku blh buat balik atkin" tanpa rase bersalah aku makan bagaikan insan yang tak penah makan....menci! menci! menci! tau =(

So sempena nak merdeka ni..aku tanamkan azam...merdeka pun ade azam ye..hahaha...idok la...actually 2 bln lagi akan ade mjlis kenduri kawin sebelah suami...so tetibe muncul azam nak kuruskan badan and nak pastikan mase majlis kawin tu nanti aku dah selim melim..idok le selim melim sgt..as long as dapat ideal weight :-) senyum org yg berangan..

Jadinya dlm masa 2 bulan aku kena turunkan berat at least 18kg..ha ko..nampak tu 18kg bukan 18gm hokay! adoyaiii...tapi xpe aku kena semangat jugak..

Korang doa2 le aku berjaya kali ni and kekal the weight...

Nanti aku tunjukkan hasil...pssttt..pssttt...aku cume tunjuk the hasil kalo berjaya..kalo same je idok le teman nak tunjuk..buat malu mike je nnt..hahaha

wish me luck ok!

p/s: tujuan kurus bukan nak menunjuk tapi nak sihatkan badan...rase mcm dah xlarat nak naik tangga..mengah siot!

Daaaaa....



No comments:

Post a Comment